Zomers SUP ik graag over de Friese meren en kanalen, maar ook met online kanalen als Booking.com en B&B.nl ben ik bekend. Daarnaast heb ik gewerkt met websites als Travelbird en Voordeeluitjes voor het promoten van bijvoorbeeld wadloop-arrangementen en bridge-arrangementen.
Verder kan ik je helpen met het instellen van een gratis online ticket-service voor evenementen of voor bijvoorbeeld vaartochten die je wilt verkopen zonder al te veel gedoe. Dit heb ik mogen regelen voor Rondvaart Nieuwe Liefde.
Van welke verkoopkanalen maak jij nu gebruik? Wat leveren ze op? Welke mogelijkheden zijn er nog meer? Zijn de reeds gebruikte kanalen goed ingericht of is hier nog iets aan bij te schaven? Zijn er nieuwe product-markt combinaties te verzinnen?
Verder heb ik als revenue manager gewerkt met de Cubilis channel manager van Stardekk om de meest uiteenlopende boekingssites zoals Hotels.nl, Travigo en Expedia in één systeem bij te houden.
Natuurlijk ben ik ook op de hoogte van wat er gebeurt bij onze provinciale marketingorganisatie Merk Fryslân en de regiomarketingorganisaties Waterland van Friesland en Zuidoost Friesland.
Maak een afspraak als je hierover meer wilt weten.