Mystery guest

ontbijt testen mystery guest

diner serveren catering bediening friesland

Niemand kent je bedrijf beter dan jijzelf. Toch kan het verrassend zijn wat ‘vreemde ogen’ nog opvalt in jouw bedrijf.

Blinde vlekken of zaken die je eigenlijk wel wist, maar nog niets mee gedaan hebt.

Vaak zijn het kleine dingen die je kunt aanpassen om meer mensen te trekken en om gasten vervolgens nog beter van dienst te kunnen zijn.

In mijn vrije tijd bezoek ik graag horeca zaken en recreatiebedrijven. Je zult het herkennen; als professional is het soms lastig om niét om je heen te kijken en op te letten wat er allemaal op de werkvloer gebeurt… ; ) De goede en minder goede punten pik ik er al snel uit.

Na een vakantie kom ik altijd geïnspireerd terug met nieuwe ideeën voor in mijn eigen bedrijf. Het fantastische ontbijt op de foto hiernaast at ik bij Stadshotel Woerden.

Ik denk te weten wat gasten belangrijk vinden. Graag bezoek ik ook jouw bedrijf als mystery guest. Naderhand breng ik mijn bevindingen uit in een helder rapport, waarin ik positieve feedback geef, maar waarin ook meteen concrete adviezen voor verbetering staan.

Indien gewenst, kunnen we na het onaangekondigde bedrijfsbezoek, een sessie inplannen om personeel bewust te maken van hun handelen en hierop te trainen.